Mat, bowling och säljtvävling!

Igår va vi ju utbjudna av våran sängleverantör till Nöjes....det var mycket lyckat. Vi åt god mat och sen spelade vi en turnering i bowling. Tänkte först inte vara med men ångrade mig och det gick helt ok för att ha ett eget klot på magen =) Vann ju inte men det hade jag ju inte räknat med heller , ha ha! Lennart vann och det var väl tur för hans ego =)

                  

Igår avslutades ju säljtävlingen som jag pratade om....va jättetaggad på att vinna iaf ett av de 3 priserna....ett par rosa converseskor till lillan var motivationen och tanken att jag ska köpa om jag vinner! Svårt att säga hur det slutade men sist jag kolla på ställningen så låg jag väldigt bra till ...men jag ska inte ta ut nått i förskott! Vi får se, men det vore kul att gå på mammaledighet med den vinsten =) Får ju tacka Jennifer och Sebastian som beställde en soffa och gjorde att jag kunde slänga in 4 sittplatser till tävlingen......Tackar och bockar! =)




Imorgon är jag ledig, ska bli skönt..ska inte göra nått speciellt, bara slappa, fixa lite här hemma, tvätta mm. Sen imorn kväll ska vi ut och käka mat med Jockes kompis Erik som fyllde 30 år i veckan, blir nog trevligt! Ne nu blir det tv:n i sängen....får försöka leta upp nått bra att se på...tycker det börjar bli riktigt illa med bra program nu för tiden...tyckte alltid att det var nått program varje dag som man följde..ugly betty, desperata hemmafruar mm, men nu tycker jag inte det går nått bra...gamla serier bara! Måste ju avlsuta med att skryta lite över min älskling som vanligt då...igår när jag kom hem hade han gjort skorpor med kardemumma i ....jättegoda!


HEJ HOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0