Vecka 39

Redan vecka 39, tiden går ganska fort faktiskt, men ändå inte. Hon hade gärna fått komma igår redan =) Idag var jag inom jobbet på vinlotteri men ingen vinst för min del, det visste jag väl. Brukar inte vinna på sånna där spel och lotter. Efter fikan där åkte jag ut och fixade min naglar, de blev så korta och fina så, barnvänligt vettu! Nu har jag å Martin precis käkat och ska in till stan och ta en fika och kika lite affärer. Vi var ju ute och shoppade igår efter att han kommit oxå så han har redan handlat upp sina pengar...nån i familjen som är förvånad? ;) Jag hittade lite grejjer oxå såklart, ett par ascoola byxor till lillan, ska visa bild senare. Sen fixade vi lite födelsedagspresenter till älsklingen oxå! Tror att han kommer bli nöjd med sina presenter men vi får väl se imorn på den stora dagen =)

Ikväll ska vi ha lite födelsedagskäk här med grabbarna, får se vad som står på menyn! Kanske kan få med dom på lite spel spelande? =) Nu ska vi dra oss mot stan!

Hej så länge!
Ser trångt ut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0