Dagen börjar ta slut!

Tänk va skönt om man hade varit ledig i helgen oxå! Men har hunnit med endel idag faktiskt... jag gick till stan och kollade efter gardintyg..men det var ju inte lätt, fanns ju inget fint och vårfräscht men Åhlens hade 50 % på reapriserna så jag hittade ett tyg som var fulfint som jag köpte...75 kr för 3 meter..det va billigt! Har sytt dem nu men kan inte riktigt avgöra om det är snygga eller inte...det blev iallfall lite nytt så jag känner mig nöjd för stunden. =)  Ska lägga ut bild såfort jag får batteri i kameran!

Sen mötte Malin upp mig på sin lunch, vi han tyvärr inte fika men vi strosade lite på stan istället! Hittade såklart lite grejjer till lillan, tyvärr inget jag kan bocka av från vår lista men lite kläder går ju alltid åt.  Det blev 2 klänningar och en body och jag envisas med att köpa 50/56...är jag dum? Det är ju strl 1-2 månader och det känns som lång tid för mig med tanke på att det ska bytas endel kanske....alla säger att man inte ska köpa så litet men det måste man ju, även om de inte kan ha det så länge! Större storlekar har man ju tid att köpa sen när man sett henne och vet lite mer vad hon passar i för färger mm.

Nu väntar jag på att Jocke ska sluta jobbet. Kommer nog snart skulle jag tro. Det blir antagligen "grabbkväll" idag, men jag har inget bättre för mig än att hänga på där, blir nog kul!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0