Dagen...

...har varit full rulle. Har ju varit ledig från jobbet så många dagar så min låda svämmade över av grejjer att ta itu med. Men dagen gick  ju fort iallafall. I helgen var ju mamma och pappa här och hälsade på. Pappa fixade dörröppningen åt oss, blev kanonbra! Annars var det shopping och lite bowling på wii som tiden gick åt till =).  Här kommer bilder på dörröppning före och efter:

          


Har börjat gå igenom vad vi behöver till den lilla och det var endel faktiskt, även om man tyckt att man har skaffat mycket. Så det blev lite inköp i helgen =) Hon måste ju ha endel plagg i den första storleken även om det inte kommer att passa så länge..enligt min barnmorska och min kurva så borde jag få en liten bebis och då passar ju den storleken längre =) Vi hoppas på en liten bebis...typ 3-3,3 kg låter väl bra! =) Har letat som bara den efter påslakan till spjälsängen och det var ju inte det lättaste...finns ju typ bara laban, tummen å massa andra tråkiga. Känns som jag har kollat överallt....min favorit är ju Mairos påslakan elefant, och idag fick jag veta att vi kan beställa från Mairo på jobbet så ett sådant påslakanset blir det ju i rosa samt 2 förvaringsboxar oxå i rosa, kommer bli så fint!


 


Men så länge sängen står inne hos oss så ville jag ha nått diskretare så jag sydde ett själv idag... Jag köpte ett vuxenpåslakan som var vit/rosa randigt och delade på det. Kollade efter sånt påslakantyg i tygaffären men det fanns typ ingenting. Men det här blev faktiskt helt ok, så det får nog duga! (om jag inte hittar nått annat då =)) Lillan har ju såklart oxå fått en Rockstar Baby speldosa som ligger redo i sängen!


                 


Nu blir det sängen, är helt trött kände jag nu helt plötsligt..men jag hör ju min kära sambo snarka inne från sängen så jag blir nog vaken en stund till! Måste allvarligt skaffa nått åt hans snarkningar, skulle även behöva fixa nått åt lillans hicka som hon har varje kväll när jag ska lägga mig...! 

Imorgon blir det tjejkväll här hos mig, Lina flyttar ju till Stockholm på torsdag så vi passa på att träffas innan allihopa. Tycker det är skittråkigt att de ska flytta men som sagt vi får hälsa på varandra massor...det får ju gå, fast det kommer bli svårt ;) Hon har ju sagt att hon ska komma så mycket hon bara kan sen när bebisen har kommit, så jag hoppas hon kan det! Ska bli kul att mysa å käka lite med tjejerna imorn iallafall.

VI hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0