God Morgon!

Gud va gott det är att sova, och inte ha något man måste upp till...älskar det! Just nu äter jag mannagrynsgröt, min nya last! Hade tänkt att klä på mig och promenera till stan och kolla lite...är lite sugen på nya gardiner till köket så jag tänkte kolla om jag hittar nått. Kanske även man kan tajma in malins lunch så man kan få sig en fika!

Fredagkväll ikväll me....då måste man ju hitta på nått...vad vet jag inte riktigt än..får klura lite på det.

Går in i vecka 33 idag....Det börjar närma sig!

Bebisen

Nu väger bebisen c:a 2 kg och mäter totalt omkring 45 cm från topp till tå. Förutom att gråta så kan nu bebisen göra allt som en nyfödd 40 veckors bebis kan. Det börjar bli trångt om utrymme inne i livemodern, men bebisen kan fortfarande sparka och röra sig. Den sover mycket under den här perioden, precis som en nyfödd bebis.

 

2 kg känns mycket, för det känns inte som jag har så mycket inne i min lilla kula! Hoppas att hon snart kan göra sig mer märkbar..jag känner henne ju ofta men det är värre för Jocke, hon är ju ingen livlig tjej direkt och så fort Jocke ska känna så sparkar hon oftast inte..precis som hon känner sig uttittad...Ibland så får han ju in det men inte så mycket som man skulle vilja! Men hon kanske kan börja nu när det blir trångare därinne. Jag får hoppas att det håller i sig även när hon är ute, att hon är en lugn liten tjej! Det sägs ju att de visar sin personlighet redan inne i magen......?


Så här stog det oxå om vecka 33 och jag känner igen mig =)

Det är bara en och en halv månad kvar och du kan drabbas av städmani. Allt ska rensas, städas och sorteras. Allt ska fixas klart så att du slipper tänka på det sedan.

Ne nu ska jag dra till stan!

Hej så länge!

Vecka 33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0