Godmorgon!

Har precis kommit hem från Barnmorskan...allt var bra, hjärtljuden lät som de skulle, fast hon försökte smita när vi skulle lyssna :) Har tagit ledigt idag och nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hit..blir väl lite shopping på stan och sen är det meningen att vi ska fixa den efterlängtade dörröppningen till köket. När vi köpte lägenheten sågade vi en öppning mellan kök och vardagsrum som fortfarande inte är fixat. Flyttade bara in i november förra året, så det ska bli skönt att få ordning på det nu! Efter det är det bara lillans rum kvar sen känns det som vi fått ordning på det mesta. Vill ju kunna ägna all min tid å det lilla livet som kommer sen :)

Idag är det 5 år sedan jag och Jocke blev tillsammans, känns ju hur länge som helst men samtidigt har det gått så fort! Det går fort när man har roligt brukar man ju säga :) Puss på dig darling!

Vi får väl se hur flitig bloggare jag kommer att vara nu då...har alltid sagt att jag inte har tid att blogga men nu skaffade jag den i förebyggande syfte eftersom jag kommer att gå hem från jobbet i mitten av februari och VET att jag kommer att behöva saker att göra om jag känner mig själv rätt. Tvätta lite bebiskläder och bädda spjälsängen 1 par gånger om kommer ju inte att räcka. Ett antal turer med shopping på stan lär det ju bli och jag kommer att haffa varenda kotte för att tvinga till en fika med mig :) Har ju en känsla av att hon inte kommer att stanna därinne till 12 mars men om det skulle vara så så måste ja ha saker att göra så en blogg kändes ju som ett utmärkt sätt att ventilera lite på.

Nu är det dags att fixa frukost åt mina gäster.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0