Ledig, nyfärgad och läppförstoring....??

Gud va skönt det har varit..bara slappat hela dagen.. Började ju hos Helene med naglarna, satt där i 2 timmar och bara blev omhändertagen...skönt att få dem fina igen..,,vi försökte planera in nästa tid och hur vi skullle lägga den för att det ska bli bäst...vi kom fram till att vi väntar 5 veckor nu och att jag då gör ett stort återbesök igen, då är de ju tipp topp i slutet av februari, då kan jag klara mig utan besök till slutet av mars, och det känns ju lagom..? Så kommer väl lillan ut i slutet av mars bara för det, ha ha! Skitsam..bara hon kommer så är jag glad..naglarna får vänta!

Tog såklart en liten dekoration på ena nageln!



Sen köpte jag semlor och drog vidare till malin där hon färga håret på mig, inga konstigheter, bara vanligt brun som jag brukar.....det var meningen att jag sen skulle göra slingor på henne men den "virknålen" man drar upp slingorna med var inte med i förpackningen... lite irriterade! Sen kom Madde förbi och vi spelade en runda yatzy och drack te. Madde undrade om jag gjort nått med läpparna...och det va lite roligt att hon sa så för härmodagen så frågade jocke vad jag gjort med överläppen....och jag hade ju inte gjort nått med den, men däremot kändes nått konstigt med läppen dagen innan, men tänkte inge mer på det. Sen gick det några timmar och Jocke: Nånting har hänt med dina läppar! Tänkte ju att han bara ser i syne men idag så tänkte jag på det själv faktiskt....jag skulle slicka mig runt munnen och det kändes så stort.. ha ha, konstigt va? Så här går jag nu med plutande läppar =)

Nu ska jag åka och hämta min älskling på jobbet och sen blir det favoritmat från kvarnens, igen! Har fått dille på deras kebabtallrik och idag är en sån dag som jag bara måste ha!

Vi hörs!
Min älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0