Idag!

Då sitter man här igen....jobbat hela dagen så inga nya spännande bravader härifrån! Inga värkar och vattnet har inte gått.. tss.. =) Tänk om man hade haft sådan information och komma med. Kanske lite tidigt men men!

Jocke hade lagat kallops till middag idag (mitt önskemål)...såå gott! Det är nog en av mina favoriträtter! Sen blev det ett bad i badkaret för ovanlighetens skull, badar jämt nu känns det som, underbart....övar inför mina första värkar hemma då det får bli ett dopp! =) Min kära sambo ligger just nu och snarkar..klockan är 22.23....och de som känner honom kan nog förstå att något är fel...han lägger sig inte innan 01.00 annars, men nu är det ju så att han slutade snusa för 1 vecka sedan och har inte varit sig själv sedan dess......=) Helt snurrig och han vet inte vad han gör..han visste inte hur han skulle göra såsen brun förut....? Soya hade han glömt existerade! Han tänkte inte på varför han beter sig lite konstigt förrän han igår kom på att det var för att han slutat snusa, och läste om det på internet och alla symptom stämde in! =) Kan hålla i 2-3 veckor stog det, Jag får helt enkelt stå ut med en lätt förvirrade sambo ett tag till!

Lite komentarer på inlägget igår blev det...kul att få respons! Jennifer och Trine, er visste jag ju såklart! Det är ju meningen att ni ska veta vad som händer i vår lilla värld/bubbla just nu =) Förstår ju att de som linte har hört det från mig  har läst om bloggen på facebook, eller hört det av någon annan kanske, och dessa kan ju va svåra att veta vilka de är om de inte ger sig tillkänna =) annars vet jag ju majoriteten! Kul iallafall, men en ny "grej" för mig bara!

Lillan har ju börjat ge sig tillkänna iallafall...vi låg och studerade henne ett bra tag igår kväll när hon rumstrerade runt där inne och sparkades och höll på, hela magen for runt. Kul att hon visar att hon finns lixom, har ju funderat ett par gånger om hon verkligen är där, men det gjorde hon klart för oss igår iallafall! =)

Ne nu ska jag gå in och göra Jocke sällskap!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: marita

Hejsan

Jag är en av dem 15 som gärna läser din blogg :) Kul att följa din vardag nu när det närmar sig födsel och allt. (Saningen är oxå att det är lite att göra på mitt jobb så jag passar på att läsa då..)

2009-01-28 @ 14:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0