Pannkakor med sylt och grädde..

....var middagen idag efter önskemål från mig! Gud va gott det är...men shit va mätt jag blev! Nu sitter jag här mätt som en gris och bara slappar. Har tagit med mig 2 hissgardiner från jobbet idag....blev ju inte riktigt nöjd med mitt 75 kr köp till köket så jag får testa vidare, har så svårt för gardiner...blir aldrig nöjd! Fönstret är ju totalt typ 2,60 så det är ju ganska brett, men jag tog 2 st 140 cm breda, och jag tror de blir bra faktiskt! Får låta det sjunka in tills imorn så får vi se om jag ändrat mig! =)  Men jag tror att det blir dessa, de är vit och grå randiga från Grand design (SVP textil, dom har massa fint ), man ser en gnutta av den på denna bilden, men jag ska lägga ut riktiga bilder imorn tänkte jag.



Har även beställt påslakan till lillan....även det Grand design från SVP, köper påslakan hej vilt nu...men jag har ju inte hittat nått jag verkligen tyckt om så nu köper jag på mig lite =) Det är vit och rosa randigt, lite Gant stil, skitsnyggt! Skulle kunna tänka mig det själv det på bilden ovan i grått. Tyvärr var den rosa pläden med stjärnorna slut!



Har så mycket planer för lillskruttans rum....vill bara få det tapetserat där så vi kan måla ränderna på den andra väggen samt få dit de möbler som är tänkt..det är ju ingen brådska eftersom det rummet säkert inte kommer användas till henne på länge men jag är ju så ivrig =) Kommer på mer och mer fiffiga ideer hela tiden... har ett anteckningsblock med ideer till hennes rum..får se hur det blir i slutändan! Har tänkt göra en slags garderob på väggen med olika krokar som man kan hänga galgar på och den ser jag klart framför mig och vill göra klart NU! Ni ska få se före och efterbilder på rummet så småningom!

Imorgon är jag ledig...så underbart skönt! Först på morgonen ska jag å fixa naglarna, sen bär det av hem till Malin, som oxå är ledig, där vi ska ha lite tjejmys...färga håret, kanske lite ansiktsmask mm samt dricka några koppar te. Blir trevligt! Nu är det dags att slänga sig i soffan och mysa med min älskling!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0