Snart sängen

Har precis sett på film med Jocke och Robin....Eagle eye....jag tyckte den var jättebra! Spännande hela tiden....så den rekomenderar jag skarpt! Dåligt med bra filmer nu faktiskt....och tjejfilmer, sånna där mysiga som man blir helt varm i kroppen av!


Annars har jag mest fikat idag....mycket trevligt =) Först kom Karin med sin lille Ante hit och fikade en sväng sen åkte jag in till stan och mötte upp Carita, som var en evighet sen jag såg. Det blev lite te och scones på Waynes samt lite skitsnack! =) 

Fick veta igår att Carro ska flytta tillbaka hit till stan nu nästa vecka redan! Ska bli så kul att hon kommer tillbaka =) Tycker allt att Lina ska göra detsamma, så gänget blir "helt" igen ;) Föresten så har ju Lina fått jobb, så Grattis säger vi till henne, såå kul för henne, men tråkigt för oss! Saknar henne ju! Ska bli kul att komma upp å hälsa på dem i storstan. Bara 2 veckor kvar nu! =)

Imorgon blir det jobba, sen födelsedagskalas för Josse som fyller år till veckan. Nu blir det sängen!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0