Snart sängläge

Snart är det dags att slänga mig i sängen och se på tv..är sjukt trött idag! Orkar nästan inte ens sitta upp, då är det illa känns det som :) Det har varit en lång dag idag....jobbar 9-19 på torsdagar eftersom vi har morgonmöte då, och den extra timmen känns. Men imorn är jag ledig....wihoo...älskar att vara ledig på en vardag..blir så mycket mer gjort då och det känns så lugnt och skönt. På helgen har man alltid massa grejjer för sig. Imorn har jag tänkt göra minsta möjliga! Blir nog en sväng på stan och sen pyssla lite hemma. Hade behövt fixat naglarna men de va lite överbokat där denna månad så det får bli först på onsdag....naglarna ser verkligen ut som skräcken nu...kan inte gå så mycket mer än 3 högst 4 veckor mellan återbesöken, och nu har det gått 5 veckor, då kan ni tänka er! Ja ja, jag får gömma dem tils onsdag!

Har ju glömt att berätta att våran lagerkille på jobbet fick sin lilla tjej i tisdags, allt hade gått bra, och hon kom precis på dagen som hon skulle, bra tajmat måste jag säga. Man blev helt varm i kroppen när han ringde och berättade...fatta att snart är det vi.......??  Det går inte att förstå, hur mycket jag än försöker pränta in det i huvudet så går det inte. Antar att jag förstår det den dagen det är dags, går nog inte att undgå! =) Längtar så mycket tills hon kommer ut så man får mysa med henne...och tänk att jag ska få vara hemma med henne i ett helt år sen också. Längtar, längtar, längtar! Har läst sånna där listor på vad som ska finnas i BB väskan...åh Herregud va grejjer....är det meningen att man ska ha med sig en stor resväska eller? Vi har börjat gå igenom lite vad vi behöver inför "väskan" och allmänt här hemma. Känns som det kommer bli en lång inköpslista innan vi är klara....man tänker inte på hur mycket ett litet barn behöver egentligen,..och hon är ju bara värd det bästa oxå såklart så man vill ju noga välja ut allt =)  Kommer säkert köpa massa onödiga saker som man inte behöver men jag har hellre för mycket grejjer än för lite!

Nu har jag babblat så mycket att jag missat criminal minds...typ det enda vettiga på tv idag! Aja, sängen nästa!

Hörs imorn.

PÖSS


Älsklingen och goaste tjejen ( min brors dotter Hannah)





Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej gumman! så bra att du har skaffat dig en blogg, då får man ju följa dig litegrann iaf, även om det inte är många veckor kvar! Vilken fin mage!:)

kram

2009-01-16 @ 09:07:47
Postat av: Marina

Ja visst är det =) Tack tack!

2009-01-16 @ 10:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0