Tvångstankar

Jag känner mig tvungen att blogga nu när jag har skaffat en blogg fast jag inte har tid och ork, känns nog lite som att man måste gå å träna när man väl skaffat ett träningskort :) Längtar tills jag har tid och massor att skriva om, just nu jobbar jag  ju hela dagarna och inte mycket spännande händer ju där som är nått att skriva om. Man går ju dit och längtar tills dagen är slut så att man får gå hem igen..låter ju som jag har ett tråkigt jobb men det har jag inte..håller just nu på att göra om miljöer i butiken med lite vårkänslor och nytt, problemet med det just nu är ju bara att så mycket nytt har vi inte fått och har lite inköpsstopp på sånt just nu och det känns ju lite tråkigt, men men vi får göra så gott vi kan ändå! Men iaf, just nu har jag så mycket annat kul att göra så det hade inte gjort nått att vara ledig! Vill åka till Lina i Stockholm och hälsa på, men jag vet inte när det ska bli?? Jag slutar ju jobba den 15 februari och då är det typ 3 veckor kvar tills hon ska komma ut....det känns lite för nära för att sätta mig på tåget ( och kanske behöva föda på tåget!) till Stockholm och så sätter det igång där....skulle aldrig klara föda ut Jocke! Det är ju ingen fara med sjukhus etc men just att Jocke inte skulle kunna vara med skrämmer mig lite för att åka...Vet inte hur jag ska göra? Vet ju att det inte kommer att gå så fort så det kan ju finnas chans att han kan komma till sthlm men jag känner mig lite osäker ändå! Det är ju han som är den erfarna barnafödaren med mamma som barnmorska =) Ja ja, vi får se hur det blir. Jag känner iaf på mig att lillan inte kommer stanna där inne till 12 mars, men vi får se! Här kommer en liten magbild på tjockisen från förra veckan!


Igår var det ju tjejkväll här, det blev jag, lina, malin, carita, emma och emma. Anlitade Jocke som kock så det var bara att komma hem från jobbet och invänta tjejerna. Tyckte såklart att han skulle vart naken med ett förkläde men det tyckte väl inte riktigt han :) Han bjöd på kycklingwok med kall ingefära/lime sås....det är såå gott! Det var kul att träffa tjejerna iaf så vi fick prata av oss lite samt säga hej då till Lina. Nästa gång blir tjejkvällen utan henne..känns konstigt!

Beställde föresten 2 stolar till lillans rum idag :) Har ju klart för mig hur det ska se ut därinne så jag tänkte att det var lika bra att börja inhandla inredningen. Ska bli så kul att få göra iordning därinne..*längtar*  Det kommer bli en mörkgrå fondvägg samt en vägg med målade ränder i rosa, grått och vitt på tvären, de andra väggarna vita. Sen blir det massa annat kul därinne men det får ni se när det blir klart!



Nu blir det tv:n i sängen för mig, upp tidigt för morgonmöte imorgon!

Go Kväll

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hmm.. jag förstår att du aldrig skulle klara av att föda ut mig, skulle eventuellt bli jobbigt att krysta fram mina välproportionerade axlar!

2009-01-15 @ 08:22:26
Postat av: Nisse

Bebiiiiiiiiis!

Kul att läsa din blogg :)

2009-01-15 @ 21:09:04
Postat av: Josefine

Jag vetefan vart namnet Nisse kom ifrån.. men det var jag, den blivande fastern iaf :D

2009-01-15 @ 21:10:16
Postat av: Anonym

Ok det blev väl lite fel där...vore inte så kul att föda ut dig kanske! ;)



Funderade endel på vem Nisse va, ha ha =)

2009-01-15 @ 22:00:28
Postat av: Marina

Ok det blev väl lite fel där...vore inte så kul att föda ut dig kanske! ;)



Funderade endel på vem Nisse va, ha ha =)

2009-01-15 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0