Dagens inspiration

Denna dagen har gått så fort! Vi har börjat ta bort alla reagrejjer och in med lite nya möbler samt ge de ursprungliga lite space...och när man har massa miljöer att göra iordning så går ju tiden så fort, det är ju så kul! Har ändå hunnit sälja lite så man har haft fullt upp idag! Längtar så tills de nya prydnadskuddarna kommer in...vill göra vårfint hemma snart och har siktat in mig på en kudde som jag såg nere på EM:s vårvisning i höstas som kommer från Moltex. Borde nog komma till veckan kanske =) Det är den översta kudden på bilden nedan, älskar den, har verkligen fastnat för den!



Har även köpt dessa ljuslyktor/glas från Ikea



Tänkte att jag skulle visa en rundvisning på vårt hem i bilder för den som inte vet hur det ser ut och är intresserad såklart! Så kan man lättare sätta sig in i de omgörningar som sker och vet hur det ser ut innan =) Men det får bli en annan dag...lite stökigt här idag! =P

När jag kom hem idag bjöd (den förvirrade) kocken på club sandwich, mycket gott!  Gunilla ( Jockes mamma) och Josse var nyss här och fikade och nu är det bara slöa resten av kvällen som gäller. Gött Gött!

Imorn är det vinlotteri och smörgåstårta på jobbet som gäller....Hoppas jag vinner...det vore nog ändå gången jag skulle kunna ha vinflaskor liggandes och se fina ut utan att dricka upp de! =) 1:a priset är 7 st tror jag det blev tillslut! Så det vore ju inte dumt. Men jag har aldrig tur i spel så det kan jag nog bara glömma!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0