Dagens bravader

Idag har det väl inte hänt så mycket, jobbat hela dagen och det är ju inte så mycket kvar när man slutar 7 på kvällen. Tur man har en sambo som har färdig mat när man kommer hem, så man slipper det. Har betalat räkningar idag...alltid lika skönt att göra sig skuldfri och veta att man kan göra vad man vill för resten av pengarna! Sparat massor denna månaden oxå....känns skönt! Vi är så duktiga så =)

Såg ju på filmen Changeling igår...och jag vet inte vad jag ska säga om den...svår film att recensera! Den var ju typ aslång.. typ 2 och en halv timme men jag satt som fängslad hela tiden och jag som vanligtvis somnar efter 1 timmes filmtittande så det betyder väl nått! Den var bra skulle jag vilja säga, men lite seg ändå, fast spännande nog att stanna kvar och kolla hela filmen, om ni förstår!  =) Ni bör se den helt enkelt!


Det känns lite konstigt att blogga har jag kommit fram till...helt plötsligt så vet alla vad man gör och vad man tänker på mm. Och det är ju kanske lite det som är meningen med en blogg, men jag har nog bara inte tänkt så långt som att folk faktiskt  läser den! Pratade med mamma förut och då hade ju hon koll på att vi bakat bullar igår, och då hade hon ändå inte läst bloggen själv utan hört det av nån annan! =) Sen bjöd Jockes syster in sig på bullar nån dag, jag visste ju att hon läser bloggen, men det känns lite konstigt ändå att fok vet vad man har för sig. Måste nog vänja sig! Farmor som kanske inte riktigt vet vad en blogg är tyckte ju det var konstigt att folk vet saker om hennes barnbarn som inte ens hon vet och man kan ju förstå henne! Man öppnar sig ju för alla på nått sätt, men men, man väljer ju själv vad man skriver om! Har sett att jag har typ 15 unika besökare varje dag...vet ju vilka de flesta är, typ 8-10 iaf kanske, men resten då? =) Självklart är man lite nyfiken på vem som läser! Så kommentera gärna =)

Dags för glass och sex and the city!

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei, Marina!!!



Jeg er jo allerede avslört som fast leser av siden din. Måtte jo vise bilde til din mor av Jocke som baker boller, jeg er jo så misunnelig. Jeg vil også ha en mann som baker, lager mat osv..... Din bror er jo ikke akkurat kjent for å bry som om huslige ting. klem Trine

2009-01-27 @ 10:25:05
Postat av: Jennifer

Såvida du inte registrerar dig på någon bloggsida har du väl lite koll på att de som läser har kommit hit för att du eller kim har berättat, eller från din facebook :-)



Men jag & Sebastian brukar läsa iallafall, så vi kan ju lika gärna kommentera också :) Kram!

2009-01-27 @ 11:00:36
Postat av: Henny

Jag kikar in då och då ;)

2009-01-27 @ 14:14:50
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0