Torsdag

Står just nu och kollar på när Jocke hänger upp nya gardiner i vardagsrummet....vi har ju en skena i taket som gardinerna sitter i och jag når inte dit...lite frustrerande! Men med lite djungelvrål som muta så hängde han upp dem! =) Kudden kom idag föresten...pratade ju om den igår och trodde att jag skulle behöva vänta till nästa vecka iaf, men det behövdes ju inte! Så nu har jag alltså börjat göra om här...det har varit mycket svart här i vinter men nu åker det ut och in kommer olika nyanser av blått, samt vitt! Är ledig imorgon föresten, underbart skönt...det blir nog en sväng på stan och se om jag hittar nått mer användbart  till vardagsrummet. Visar såklart bilder när jag är klar!

Det hanns med lite shopping på lunchen idag oxå...nya stövlar..vilket var välbehövligt, jag som brukar köpa skor/stövlar varje månad nästan har inte köpt några sedan november tror jag! Och mina fötter har ju svullnat oxå så just nu är det inte många skor som känns bra...så det blev ett par vanliga skor oxå...blåa i tyg. Sen blev det en munkjacka för mina kommande ammande dagar =) Jag är egentligen ingen munkjacke-person men det kan ju va mysigt ibland kanske, även den blå! Sist blev det en nappbox till lillan som jag har kollat på länge på jobbet, men idag åkte den med hem! Man stoppar in napparna i de olika djurens munnar, jättesöt, kommer från Cult design.


                        

Jag hämtade stolarna till lillan idag oxå...de var lite fisrosa men det blir säkert fint när det blir klart! Rummet är nog på G nu snart, längtar till jag får gå och pyssla därinne!

Imorgon blir det även en fika med Carita...dåligt med fika nuförtiden när man är ledig så lite, men imorn blir det iallafall. Annars ska jag nog bara slappa imorgon...försöka iallafall, brukar ju aldrig bli så men man kan ju tänka på det iaf =) Malin den jävlen åker till Egypten imorn..guuud va skönt det hade vart att åka med! Men det får bli till hösten för vår del. Nu ska jag beställa tågbiljetter sen blir det film!

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0