Ny vecka!

Och en vecka närmare vår prinsessa! =) Vi har precis haft besök av Jockes mamma, Josse och Jennifer, pratat lite barn som vanligt =) Känner mig väldigt lugn när jag tänker på förlossning mm, men har nog kommit fram till att jag inte har fattat att jag faktiskt ska föda ut ett barn...det måste ju vara så, annars kan man väl inte vara så lugn..? Jaja, det är väl bara bra så länge jag är lugn och inte fattar bättre!

Idag har det varit full rulle på jobbet...flyttat om massa möbler som vi länge kännt inte stått bra, och det medför alltid att det blir väldigt mycket som ska flyttas! Och ibland har man inte hjälp att bära och då bär man själv..inte bra, men det blir så när man vill att det ska gå snabbt. Hoppas bara att jag inte får ont i magen i natt! Men det blev bra iallafall och det behövdes. Nu när det är Rea så står saker och ting hej vilt känns det som och det är störande att gå runt och se. Känner att min energi börjar ta ledigt i förtid..har inte riktigt samma energi till att göra saker och ting på jobbet,..vet ju att man snart ska gå hem och vara borta i 1 år. Just nu har vi inte direkt gott om kunder på dagarna heller och man glömmer bort sin provision lite. Den utgör ju inte så mycket men det är ju bonus om man säljer bra!

Lovade ju att jag skulle säga nått om filmen vi såg igår...Gran Torino ( inte grand torino), Clintan var verkligen den bistraste och bittraste gubbe jag sett tror jag men filmen var helt Ok faktiskt.. slutade ju med att jag storbölade, men kan ju inte säga varför om någon tänkt se den! Det var sorgligt iallafall blandat med fint....svårt att förklara!

Just nu sitter Jocke och kollar namn på internet...han har nog fått lite för många pikar från alla håll angående hans stönande om att inte ha några namn klara, vägrar säga namn som han tycker är fina...för att han vill se henne innan han säger några namn....stöning eller? Men det kanske har lossnat lite nu...? =) Det enda namnet vi har som vi båda tycker lika om är ju Nellie ( Nelly tycker Jocke) men hon kanske inte ser ut som en Nellie..då behöver man ha några fler namn på lut! Tur att jag har en sådan lista =)

Nu blir det en glass och lite sex and the city innan sängen!

Natti Natti!


Här är våran vagn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0