Välkommen till min nya blogg!

Ja då var det dags att börja blogga då! Har stretat emot länge nog nu men har insett att jag var tvungen nu :)
Vet inte egentligen hur det funkar, vem man skriver för mm men jag skriver nog för mig själv och så är det nån som läser så är ju det kul! :) Var ska jag då börja...? Bor i Karlstad sedan ca 5 år tillbaka, och har lika länge varit ihop med min kille Jocke. Trivs som fisken i vattnet här och kommer aldrig flytta härifrån! ( Tror jag iaf)  På dagarna jobbar jag på EM möbler. Innan det läste jag till ekonom, blev klar i juni. År med barn...vår lilla prinsessa ska komma den 12 mars om det blir som beräknat. Är just nu i vecka 32 och längtar sjukt mycket som ni kanske förstår. Annars är mitt stora intresse inredning, så det är väl i stora drag vad man kommer att läsa om här....bebisen, inredning och mitt för övrigt händelsefulla liv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0