vecka 34

Har varit hos barnmorskan nu på morgonen...lillskruttan har lagt sig till rätta och allt verkade vara bra. 1 kg hade man gått upp, och det får väl va lagom!? Förstog nästan att hon hade lagt sig med huvudet neråt eftersom det va så hårt därnere och mjukt längst upp på magen. Barnmorskan sa att om dom lägger sig tillrätta såpass tidigt så brukar de ligga kvar där. Så det får vi hoppas, så hon inte får för sig några dumheter och vänder sig precis när det är dags! Tog även 5 rör blod idag och det va ju inge skönt..varje gång hon skulle sätta i ett nytt rör knuffa hon in nålen lite till i armen....å jävlar va ont det gjorde!!

Igår va Lina i stan, jag jobbade ju men jag hann in och träffa henne över luchen iallafall! Men nu ses vi nog inte på några veckor...det är då man kommer att märka att hon har flyttat! Har bestämt mig för att åka till henne när jag jobbat klart iallafall! Ska bli kul! Om vår lilla bebis får för sig att titta ut då, då får Jocke ta sig till Stockholm i ilfart =)

Idag blir det lunch med Malin (Newz-Malin) , som jag inte träffat på hur länge som helst..ska bli jättekul att ses, blir dock bara över lunchen det med men det får ju gå! Malin flyttade ju till Norge efter att hon slutat med Newz och sen dess har vi inte hunnit setts så mycket. Var ju meningen att vi skulle åka och hälsa på dem men det har ju inte blivit av tyvärr! =( Men idag så...hinner ju tjata lite iallafall över en lunch på Melkers! Gott Gott!

Nä nu måste jag dra till jobbet!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0