bakfull/sjuk/trött..?

Ja det är väl en blandning av hur jag känner mig idag! Igår blev det poolparty hos Martina och det var mycket trevligt. Skönt att komma ut och tjöta, dricka och bara tänka på mig själv. Det blev ett ganska stort gäng och mycket blandat folk så det var skoj. Vi satt där ända till halv 1 så när vi kom till stan va det typ en timme kvar på krogen så jag sket i det och gick hem, känns helt rätt idag. Sen va man ju mycket nyktrare än de flesta, det går ju inte att komma ifrån att man nångång ska kunna amma igen så man släppte ju inte loss utan tog det ju ganska lugnt med drickat. Drack San Trope ( rosévin och Fanta), en ny konstellation, men det va gott! Rödvin blir lite mustigt ibland och det kan va gott att dricka nått annat. Men inatt när jag kom hem så orkade jag inte pumpa ur så när jag vaknade i morse så var mina bröst hårda som sten, och de har inte riktigt repat sig än, men men, det är smällar man får ta!

ikväll ska jag och Jocke bara ta det lugnt, göra middag och se på nån film kanske. Tänkte även köpa 24 trisslotter och skrapa till ett glas vin kanske =) Vet inte om jag har berättat om min briljanta idé att ta en summa av lägenhetsvinsten (typ 5000 kr) och köpa triss för och hoppas på en lite större vinst?? Jag tror fullständigt på detta, Jocke är dock lite mer skeptiskt men har nog ändå gått med på det! Ha ha, i vilket fall som helst så sålde vi vår gamla kamera på tradera och fick 600 för den så de ska gå till triss ikväll.....spännande! =) Wish us luck!

Trevlig kväll på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0