Flytt, bajs och paket!

Jaa, vad har man haft för sig sen sist. Vi är tillbaka i Karlstad iallafall och har kollat på en lägenhet. Meningen var ju att vi skulle ta Lina å Jonas lägenhet men det visade sig att de som ska köpa våran hade en 4:a på 100 kvm i Viken med balkong, och det viktigaste, bara 1/2 trappa upp så vi har bestämt oss för den. Men igår hade jag världens ångest....jag ville inte flytta härifrån...och ska jag det så vill jag flytta direkt till ett hus! Jag vet ju att det bara är ett temporärt boende, men det känns så bökigt bara, vill hitta hus NU! Men 1 oktober går flytten om inget hus dyker upp innan!

I måndags va även jag och Nelly på tjejfika hos Carro, det var verkligen evigheter sen jag såg henne. Sen va Malin, Lina och Linas kompis från Stockholm med. Detta coola gäng ska även ut och göra Karlstad osäkert på imorgon. Jag ska ut för första gången, i alla fall i Karlstad, jag va ju på klassträffen i Ed men nu blir det Karlstad, ska bli kul =) Får vä se vad jag tycker dagen efter...?

Igår hade vi Sofia, Anders och Sigge här på lite grillning, det var trevligt! Skönt att kunna prata barn utan att det känns tråkigt =) Det är ju inte alltid man vill prata barn men om man vill det så är det ju skönt med en annan mamma, det kan man ju inte komma ifrån. Man känner sig ju lite tråkig att prata om vad Nelly gör, har gjort mm, ha ha! Appropå Nelly då, så tog vi ett bad igår efter frukosten och Nelly SKET....tror ni jag var snabbt ur vattnet eller!? Det gick verkligen på 1 sekund så va hela vattnet brungult...inte så fräscht! Men man är ju alltid medveten om att det kan hända, men hade fått för mig att de inte gärna bajsar i vatten men så var det ju inte i alla fall =) Annars så är hon numera blixtsnabb, h
on vänder sig om på 1 sekund och får ut armen och sen sträcker sig uppåt, hon har till och med börjat dra upp knäna, så krypa dröjjer nog inte så jättelänge känns det som...*puh*

Idag ska jag och Sofia gå och väga våra små älsklingar, det var ett tag sen nu så det kan va kul att se. Nu ska jag klä på mig.

Hej Hej!

igår kom detta söta paket på posten till Nelly från min kusin Stefan i Oslo,Tack!  Såååå cool! =)



Köpte ny mjukisdress till Nelly i Grebbestad





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0