Grebbestad!

Hej hopp! Idag har vi och våra gäster (Robin, Maria och Johan)  vart i Grebbestad och käka mat och lyssnat på trubadur på Macri, det va mycket trevligt. Nu sitter vi hemma och spelar Guitar Hero. Imorgon Blir det Älgsafari, wihooo :) Igår hade vi grillkväll här med kubb med ett stort gäng, Marika och David, lina, Cissi och Klas och vi då såklart, kul kul. Bilder kommer när jag laddat in dem.

Måste ju även irritera mig lite på att folk lämnar kommentarer anonymt, varför då kommentera undrar jag? Jag visste när jag skrev att huset skulle stå tomt att nån skulle reagera, men nu är det ju så att huset inte är totalt tomt utan föräldratomt, lite skillnad. Sen tror jag ju oxå att inbrottstjuvar rekar runt på bloggar efter tomma hus...(??)...jag måste skärpa mig med va jag skriver, tur att det finns folk som är uppmärksamma! ;)






Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för en trevlig kväll! Får ses mer om ni kommer i veckan igen då! KRAM

2009-07-19 @ 13:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0