Shop til you drop!

Ja det var väl va jag gjorde idag. Jag länsade kontot totalt såhär dan innan lön, kändes skönt! Skulle egentligen gå in och väga Nelly idag men så skulle Sofia bort så jag åkte till jobbet en sväng och hälsade på och sen drog jag in till stan och handlade. Hittade verkligen allt jag va ute efter och lite till. Ett par jättesnygga skor och de var på REA, i like! Sen hittade jag en klänning på Gina som jag tänkte ha imorgon och sen lite tröjer och sånt. När jag var klar hade jag 40 kr kvar och det blev det marängsviss för =) Jocke är på den där friidrottsgalan idag med sitt jobb så jag och Nelly är själva nu. Men hon har inte vart sig själv idag...för de som känner henne så sover ju inte hon överdrivet mycket, men idag så vakna hon 9, va vaken typ 1 timme, sov till efter 12, va vaken till 2 och sen sov hon till 5 och nu sitter jag här klockan 7 och hon sover igen...? Tar hon igen all sömn hon inte brukar ta annars eller...? Hon är ju solstråle-glad när hon är vaken så det känns ju inte som hon skulle va sjuk eller nått. Aja hon kanske bara är trött min lilla älskling, trött på regnet! Det är i alla fall jag, finns ju inget kul att göra när regnet öser ner. Nu ska jag fixa lite med Dops-Tackkorten så jag kan få iväg dem snart.

Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0