skönt väder!

Idag är det ju lite svalt ute, inte helt fel. Det har ju varit så sjukt varmt de senaste dagarna så man har ju vart helt slut. Fick antagligen typ solsting eller nått efter dagen i solen i torsdags så på kvällen och igår va jag helt matt, huvudvärk och totalt orkeslös. Känner av det idag med lite men det börjar bli bättre. Har druckit massor nu så jag hoppas att det hjälper. Eftersom jag ammar behöver jag säkert få i mig mer än jag tror när det är så varmt ute. Aja idag är det ju svalt i alla fall och vi ska gå i lite affärer.

Annars i veckan har vi mest solat. Va på bomstad på tisdagen med mammorna i Sandras sommarstuga, den va jättemysig, precis vid vattnet. Sen blev det kvällsdopp och grillning hos Urban för Christoffer blev 18 år och skulle firas. I torsdags va vi i Jockes farmors sommarstuga i Deje och solade oss hela dagen. Helt underbart med sommar och sol!

Nelly badar i farfars pool ( Hålla i sig är viktigt)



Har ju glömt att berätta lite angående lägenhetsförsäljningen. Det blev ju lite utdraget och vi har haft visning efter visning senast i onsdags och igår. Budgivningen har startat och det är förbi utgångbudet nu i alla fall, sen får vi se var det slutar. Men vi kommer ju att flytta med störst sannolikhet vilket känns sådär men det är ett steg närmare vårt hus =)

Nu blir det att göra sig iordning och dra oss ut!

Hej hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0