Stockholm dag 3 och pengarna strömmar in :)

Nu händer det grejjer. Igår började buden på lägenheten strömma in, vi får ju sms när någon lägger ett bud och det blippade till ett antal gånger igår och idag, såå spännande! Just nu är vi över vad vårt  mål var så det är ju kanonbra!! Hade nog föreställt mig att det skulle stanna på utgångbudet 1025 000 kr men det gjorde det inte och ingen är gladare än vi. Får se var det slutar nu men rika blir vi oavsett, ha ha! Jag har börjat smida planer nu på vad vi ska göra med pengarna...? Jag liknar det med att vinna flera hundra tusen på Triss, för det är ju typ det vi har gjort, känns helt stört. Nelly som har börjat sticka upp huvudet ur vagnen ( typ sittupsaktigt ) ska få en ny vagn, det är hon värd :)

En sådan kanske?



Först och främst så ska ju pengarna betala av bilen och sen handpenning till kommande hus, men lite annat ska vi allt unna oss. Har föresten hittat ett litet radhus som vi ska kika på, händer mycket i våra liv nu, kul kul! Åker hem från Stockholm idag oxå, ska bli skönt att komma hem även om jag kännt mig som hemma här de senaste dagarna. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga.

Nu blir det av mot city!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis :D Så kul för er!

Och vilken fin vagn det var!

2009-07-13 @ 10:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0