Borta bra men hemma bäst!

Nu är jag hemma igen från Stockholm, skönt. Det var kul med en liten tripp och att hälsa på Lina såklart, men det är alltid skönt att komma hem! Vi åkte ju i måndags förmiddag för jag fick en biljett på tradera för 22 kr, billigt eller vad! Men jag var osäker på hur det funka med Nelly så jag frågade i luckan om hon kostade en slant eller hur det var men damen säger nej. Sen vid tåget säger konduktören till mig att Nelly inte får åka på min biljett när det är en traderabilljett, och barnbiljett finns inte så Nelly fick vara ungdom och kostade 220 spänn! Jag var liiite irriterad då kan jag säga. Det var ju lite av grejjen att jag åkte om jag fick en billig biljett!! Men det var skönt att komma iväg i alla fall, jag ska inte vara bitter, ha ha! Jag gjorde av desto mer pengar i Stockholm så några hundralappar hit eller dit! =) Hittade bland annat Nellys bokstäver i vitmålat trä:



Annars blev det lite kläder till Nelly och mig, snuttefilt på designtorget till Nelly, dom har ju så sjukt mycket roliga saker, allt från tampongväska till tändsticksask med Ernst på (??) , amningspåminnare och då denna sköna snuttefilt med märket geggamojja =) (sjysst namn på barnkläder!)

Det blev ju altså mest kollande i affärer, fikande, mat och drack lite vin, mycket trevligt! Josse ( jockes syster) bor ju hos lina oxå så igår va det jag å josse som utforskade stan lite, vi hann dock inte med så mycket eftersom jag åkte hem vid halv 4 men lite shoppande och fikande blev det samt en Ben & Jerry glass i deras glasstånd i gamla stan!

Lite bilder





Nybadad och myser



  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0