Det gör ont!

Jag har bränt mig lite granna längst upp på ryggen, typ nacken och lite ut på axlarna. Det började med lite färg där igår så jag var extra noga med att smörja mig där idag men det hjälpte uppenbarligen inte för aj aj aj vad ont det gör nu! Vi har altså varit i Mariebergskogen och solat idag med, såå skönt ju. Det var jag och Nelly, Sofia och Sigvard, Sandra och Emma, mysigt!

Imorn blir det att hänga med Cissi och Alfons som är i stan hela veckan sen på onsdag fyller jag år, wihoo =) Då ska vi på uteservering, käka, dricka ett glas vin och bara njuta. Nelly ska få vara hos sin farmor. Det ska bli såå skönt att få äta och ta ett glas vin själva. Hon är ju inte särskilt jobbig att ha med egentligen men hon har ju en tendens att vilja äta när vi ska äta. Hon är verkligen mysig, vill bara pussa på henne hela tiden! Hon är så med och vaken och alert nu och man ser att hon är glad på riktigt när man gör nån min eller skrattar mot henne. Min lilla älskling! Men det ska i vilket fall som helst bli kul att vara själva lite, eller ja själva blir vi ju inte, vi blir ganska många, kul kul!

Nu sängen för jag är skitalatrött!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0