Hemma igen!

Nu är vi hemma igen, har ju vart i Ed på Alfons dop i helgen. Det gick jättebra, han sov under själva dopet goingen, då sover man hårt i allafall om nån kan skvätta vatten på en utan att vakna, ha ha. Får se hur det ska gå för Nelly, hon kommer garanterat inte sova, men förhoppningsvis så sköter hon sig. Det brukar ju inte vara några problem bara hon är mätt. Hon skötte sig i kyrkan oxå, Carro och Johan snodde henne halva tiden och sen fick vi tillbaka henne när hon tröttnat på gudstjänsten, tack Carro :) Det var trevligt i alla fall och Alfons fick mycket fint!

Alfons sover hos prästen



Vår present bland annat




Idag är det visning på lägenheten och imorgon oxå, så på onsdag vet vi hur intresset är, ska bli spännande! På onsdag kommer även Lina till stan och ska vara här hela sommaren, ska bli riktigt kul! Så på onsdag blir det uteservering och ett glas vin, gott gott. Sen på onsdag drar vi mot Ed igen och firar midsommar i strömstad som vi brukar, blir grejjer det. Nelly på sin första husvagnssemester! Blir nog trevligt!

Nu ska jag snart dra iväg och fixa naglarna, så farfar ska komma hit och passa lillskruttan. De ser verkligen hemska ut men tiden går så fort så 4 veckor som det vanligtvis ska gå mellan gångerna går så fort förbi att jag inte tänker på att boka tid och när jag ska boka så är det fullt, typiskt! Så idag var första tiden de hade och jag bokade för 3 veckor sedan, men jag får skylla mig själv som är ute så sent.

Nu ska jag piffa lite här inför visningen!

Puss!

Min älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0