Hoppas, hoppas, hoppas!

Jag har kommit på att jag och Nelly nog ska åka till Stockholm och hälsa på lina nu i veckan. Så jag sitter på Tradera just nu för att få en billig biljett, det är förutsättning att jag hittar en riktigt billig en. Så hoppas jag gör det, vore såå kul att komma bort lite och "hänga" på ett nytt ställe. =) Det tråkiga är att budningen slutar 6 imorn morgon så jag måste altså ställe klockan och gå upp och sätta mig vid datorn då...inte så kul, men vad gör man inte för en billig biljett!

I helgen har vi inte gjort så mycket, varit ganska lugnt. I fredags blev det film och godis och lördagen bjöd på en sväng till Ikea och ÖB för lite dop accesoarer. Hittade inte så mycket men vi kom ju ut i alla fall. Idag har vi haft tårtkalas här med Jockes mamma och syskon, så jag var uppe i morse och bakade tårta. Min FÖRSTA riktiga tårta, har ju bara gjort sånna där andra tårter som maräng mm men aldrig en riktig gräddtårta i flera lager, blev nöjd faktiskt. Jag använde päron och hallon, blev jättegott!

Nytt på Nellyfronten är att hon numera bara ska stå upp, hon gnyr om hon inte får det. Hallå.....var tog vår BEBIS vägen??? Hon kan ju ligga ner på en filt och sitta i babysittern, men om vi håller henne i armarna så ska hon bara stå. Mycket egen min lilla älskling! =)

Nu blir det lite packning inför förhoppningsvis våran Stockholmsresa, sen sängen!

God natt!
Min tårta =)


Nelly i Jockes snart 30 år gamla POP dress



Sötnos



Nelly i Robins glasögon, not funny!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0