Huvudvärk!!

vaknade jag med idag, var ju ute och firade Lina igår på Pitchers uteservering. Det var jättetrevligt, vi fick dock vänta på maten så sjukt länge att servitören bjöd oss på en runda extra att dricka så det blev väl lite mer än man tänkt sig, varav huvudvärken idag! Men men, det får man ta :) Medan jag roade mig ute så va Jocke hemma med en grinig Nelly. Hon var ju på bvc och tog 2 sprutor och det visste vi ju kunde leda till feber och gnällighet men det är ju inte alla som får det. Hon va lugn när jag gick men det hade brakat loss efter det nångång, gråtit massor, ville inte sova fast hon va trött, och ville inte ha mat....DET är tecken på att hon inte va sig själv! Kändes jättejobbigt att va borta, även om jag inte kunnat gjort nått annat än Jocke så kunde man ju avlastat honom, men han tyckte ja skulle stanna! Hon hade fått alvedon och somnade tillslut av utmattning på Jocke och de såg ut så här när ja kom hem, mina sötisar:



Idag är det skitväder och Linas födelsedag, grattis grattis :) Vi ska käka födelsedagslunch på stan tänkte vi och sen ska jag packa inför vår lilla tripp till Strömstad över midsommar, ska bli kul :)

Nu, 11:45 vakna Nelly, det tar på krafterna att vara ledsen! Ska mysa lite nu med min älskling!

Jonas och Lina igår



jag och Lina



Carro och Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0