Länge sen!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har ju varit borta över midsommar, i Strömstad, och nu de här dagarna har det ju vart så fint väder så jag har inte direkt vart inne. Det var min ursäkt :) Midsommar var bra, det var lugnt, ingen som spåra ur, ha ha!

Annars de här dagarna var vi varit ute i solen. Lina är ju här så jag och Nelly har hängt med henne mest, och i måndags var hon och Jonas här och grillade och spelade lite spel, trevligt! Blir en repris imorgon :) Igår hade jag Sofia och Sandra här med Emma och Sigge, fixade lite lunch och tjötade bara. Nästa vecka blir det ut till Sandras sommarstuga på bomstad, hoppas vädret håller i sig!

Sigge och Nelly håller handen, inte planterat!



Idag har jag, Nelly och Lina varit på stan och fikat, shoppat lite, hittade skor till dopet, och en ny bikini. Sen åkte vi en tur med båtbussen, gjorde inte de en enda gång förra sommare, så jag tyckte det var dags nu. Jennifer (jockes syster) jobbar ju där så vi åkte med hennes båt :) Nelly tyckte det var skitkul, hon och Lina myste. Man såg på henne att hon trivdes och bara kikade på allt som var. Hon är verkligen så "med" nu, som en liten människa, man ser på henne när hon tittar på folk hon inte sett förut att hon ser sådär fundersam ut, medan om det är nån känd så ler hon, stort, så ögonen glittar nästan, hon är sååå söt min lilla prinsessa! Hon vill iväg syns i alla fall, typ krypa nästan, det sprattlar i hela henne när man lägger henne på mage.




Malin kom hem från Bulgarien idag så imorn blir det nog att träffas med henne och Lina, förhoppningsvis i solen! Sen måste vi handla inför dopet, och förbereda det sista som vi kan förbereda, inte långt kvar nu! Träffade prästen igår och hon verkade bra, hon trodde Nelly skulle charma sina gäster på söndag och jag hoppas hon har rätt, så att hon inte får spel och blir förbannad just vid dopet, vore ju tråkigt. Men men, det blir som det blir. Nu blir det mata Nelly och se på film!

Go Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0