Nellys dopsdag 090628

En varm men glad Nelly :)


Ja idag har Nelly döpts! Det gick jättebra men shit va jag är sleten nu, och allt gick ju i ett så det var ju massa jag inte hann som jag tänkt göra, folk jag skulle ha pratat med och så vidare. Men men, det är ju inte så lätt att hinna allt samtidigt som man ska fixa fram maten och sånt men jag tror nog att det gick bra ändå. Nelly skötte sig prima i alla fall, va inte grinig en enda gång, hon gick som en vandringspokal hela dagen och sov typ inte nånting så det va duktigt måste jag säga. Nelly fick massa fint, bland annat en tripp trapp stol med babyinsats så hon kan sitta i den redan nu med lite stöd, självklart har hon redan testat den :)



Sen fick hon fina smycken, böcker, barnservis, flytväst (perfekt för en sommar på båten) och massa annat fint! Nu är jag så trött så jag ska gå och lägga mig och stensova! Ska bli såå gott!

God natt!

Lite bilder från dopet

Lina sjunger " Av längtan till dig", jättefint!





Faster Josefine med Nelly som käkar upp sina band



Nelly och min moster



Så här glad kan man va efter man blivit döpt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0