Poolhäng och tjejmys

Idag drog vi upp till Jockes pappa och solade. De har ju en härlig pool i trädgården och lite skugga för Nörelly så det var perfekt. Poolen hade 28 grader och det var ju inte helt fel! ;) Blev årets första dopp för både mig och Nelly. Idag var även Jockes första semesterdag, första dagen på våra 7 veckor tillsammans, ska bli skönt! Får se vad vi ska hitta på, blir i alla fall stockholm, Ed, lite här och lite där!

Jag är nyss hemkommen efter en trevlig kväll med tjejerna. Vi satt utanför Madde och drack vin, tjötade, spelade kubb och sen blev det en kortis på Arenas uteservering. Gud va jag älskar sommaren...det var helt fullsmockat på alla uterserveringar, på en måndag! Och världens värme har vi ju fått oxå, i love it!

Men nu blir det sängen, har ju en liten skrutt som antagligen inte tänkt sova så länge som jag hade tänkt ;)

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0