Today

Idag har vi inte gjort så mycket, var ju så tråkigt väder när vi gick upp imorse. Så Jag och Nelly bjöd in oss själva på en fika hos Carro, Malin var oxå där och Cissi och Alfons såklart. Sen åkte jag och Jocke till Plantagen och handlade lite blommor på hans lunch och var inne på jobbet en snabbis. Sen, förut så kom Cissi och Alfons och Madde hit på en fika, eller dejt eller vad man ska kalla det. Nelly och Alfons dejtar ju, men de har ett ganska stormigt förhållande, ena gången så bankar de på varandra och andra gången håller de varandra i handen. Nån puss har det inte blivit än, man måste ju gå sakta fram, lära känna varandra och sånt först =)

Annars har jag inte gjort så mycket. Har budat hem en väska på tradera, jättefin, ska visa bild på den när jag får hem den. Ska nog kika lite mer där nu, sugen på att åka till stockholm så ja ska kolla på lite tågbiljetter tänkte jag. Har fått bud på mina Timberland seglarskor som jag lagt ut, 150 spänn, får se var de slutar..? Har lagt ut lite mer saker som jag inte använder eller som är för smått. Att jag inte har kommit på detta förrän nu...brukar ju vanligtvis slänga allt som jag inte vill ha, även sånt som kanske t.o.m lapparna sitter kvar på som jag aldrig använt. Då är det ju bättre att få en slant för det. Men jag lägger bara ut sånt som jag knappt använt som verkligen ser fräscht ut. Får se om jag får nått för det?

Ciao Ciao

Äta på våra näsor är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0