Morgonens bravader!

Nelly hade lite spel inatt och imorse. Eftersom det var visning igår och idag så har vi ju ställt hennes säng i sitt rum så inatt fick hon ligga i våran säng. Och när jag gick och la mig vid typ 00.30, ganska sent, så låg hon och typ grina i sömnen så det gick ju inte att sova, och sen va hon vaken 3 gånger tror jag och vakna då sista gången vid 06.30 och var klarvaken medan jag var MEGA-trött. Hon lät då såhär i typ 100 år, helt crazy:



Lite lätt skärande ljud sådär på morgonkvisten. Hon har verkligen upptäckt sin talförmåga, som tur va slutade hon och somnade om tillslut så vi tog sovmorgon till halv 11, gott! Vi var bjudna bort till Sofia och Sigge på lunch så vi har varit där hela dagen nästan, trevligt trevligt. Nu ska jag snart laga mat och ställa saker tillrätta igen, det är ju lite bökigt att ha visning och typ plocka bort allt som man brukar använda, skönt att det är över nu, imorgon får vi veta hur det går, sååå spännande!

Va borta i kyrkan förut och rekade lite inför dopet, hade ju inte vart där förut men den va ju jättemysig! Perfekt matplats sen efter dopet oxå, ska bli så kul! Kommer antagligen var den mest stressade dagen på länge med att få ordning med mat och allt som hör till men det kommer nog gå bra. Frågan är ju bara hur social jag kommer att vara mot alla gäster?? Skulle haft nån som sköter maten och fikan efteråt så att man slapp den biten och kunde ägna sig åt det roliga som prata med folk och mingla, ha ha =) Och för de/den (mormor bland annat) som tror att det blir bröllop har HELT fel, jag är bara väldigt engagerad och tycker det är kul att pilla med tex placeringskort, dukning och sånt och vill bara att det ska bli en fin och rolig dag!

Nu blir det hemmagjorda hamburgare på menyn.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gaser? :)



2009-06-16 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0