1 day to go..

Ja då var det dan före dan då! Betyder ju inget men måste ju ändå prata om det :) Jättesoligt ute, ser härligt ut, kanske ska gå ut och gå igång henne. Tror ju tyvärr inte att hon är så lättpåverkad :) Igår fick jag för mig en teori, och det är att hon kanske inte vill komma ut om inte allt är klart....och vi hade ju fortfarande saker som vi skulle göra, som att packa klart väskan, fixa parkeringspengar till automaterna utanför BB, lägga sånt där kissunderlägg i sängen IFALL vattnet skulle gå där, samt nått skydd till bilen så att det inte händer nått i sätet, köpa godis och dricka för att ta med till BB. Så vi packade iordning allt igår och gjorde klart allt förutom godiset och drickan, det ska fixas idag. Så får vi väl se om hon vill komma sen när det är klart då, ha ha :) Det var ju lite så när hon kom till, att hon hade ju kunnat bli till innan men hon valde ju att komma när jag var klar med skolan och precis hade fått fast på jobbet, så det är kanske en envis och bestämd liten tjej vi har därinne :)

Idag vet jag inte än vad som händer, tvätta lite granna som vanligt, ska skura golven här oxå samt byta sängkläder, sen går det väl nått skitprogram på tv:n jag kan fastna lite framför. Sen blir det nog en fika i eftermiddag skulle jag tro. Carita slutade vid 4 idag så efter det nångång. Carita va så söt igår, hon är ju så nervös att nått ska hända när vi är ute så hon tyckte vi skulle fika hemma hos nån istället, ifall det sätter igång! :) Tror nog inte det kommer så dramatiskt..?

Ne nu ska jag grejja lite här.

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0