2 days to go!

Ja det är ju vad den där mätaren säger i alla fall :) Trodde faktiskt att det kunde vart en början igår, men värkarna avtog. Men det kan ju närma sig i alla fall? Cissi skickade en bild på lille "Alfons" igår, sååå söt, och det gör en ju bara mer längtansfull! Igår var en riktigt jobbig dag, tänkte bara på lillan, men sen fick jag aktivera mig med en lunch på stan med Jocke och sen bakade jag lite ost och skink pajer. Helt plötsligt hade hela dagen gått och det var dags att laga middag, det blev kött och grönsakssoppa. Har försökt att boka in så mycket som möjligt denna veckan så jag håller mig sysselsatt för det börjar bli riktigt svårt att inte tänka på vår lilla prinsessa. Ska i alla fall på frukostfika hos Carro i hennes nya lägenhet nu, hon stannande några dagar till här i stan så man får passa på att träffa henne!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Martina

vad kul, har du en blogg! tack så mycke :) Ja han måste va en blandning för alla tycker olika.

Åh har cissi fått nu! Vad roligt! Hoppas allt gått bra...

2009-03-10 @ 09:59:22
URL: http://larinaldo.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag har börjat förbereda mig för att åka hem i helgen, ifall allt! :)

Glöm inte bort att vila mycket och ladda upp batterierna nu sista tiden!

Alfons var ett gulligt namn förresten :)

2009-03-10 @ 13:13:34
URL: http://jkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0