4 dagars övertid!

Jaha, då satt man här igen då! :) Tillbaka till vardagen och rastlösheten! Har verkligen inga planer för denna veckan, vet inte alls vad man ska hitta på?? Längtar bara så mycket tills hon kommer ut, ska bli så mysigt! Alla mina spekulerade datum har ju inte funkat så nu har jag slutat....överlåter de till andra att spekulera i, så vi får väl se om imorgon är dagen? Spännande för varje dag som går nu...ska jag bli mamma idag?

Idag och imorgon va Malin ledig i alla fall, vi får se vad vi hittar på? Skulle behöva städa här lite och tvätta men det finns ju roligare saker så jag väntar med det tills det blir sista alternativen innan jag går åt av tristess.

Hej på er sålänge!

Kommentarer
Postat av: C

Tors vore bra :) då är jag hemma!kram

2009-03-16 @ 10:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0