Andningsövningar och BB visning!

Ja det är vad dagen har bjudit på! Mitt i mitt filmbrännande kom jag på att jag skulle se på den där övningsfilmen om andning inför förlossningen, innan du föder, så det blev det. Verkar ju lätt, det är ju bara det att jag inte hade ont när jag övade så det är klart att det var lätt. Man blev ju groggy och trött tyckte jag! Blir nog lite annorlunda när man väl ligger där, så jag ska nog se den en gång till, sen måste ju Jocke öva lite på att massera mig oxå =)

Sen åkte jag å Jocke till visningen på förlossningen, va inte så mycket nytt men det var ju skönt att ha varit där iaf! Vi hann inte vara med på sista biten som handlade om eftervård för att en försäkringsgubbe från Trygg Hansa skulle komma för 3:e gången gillt och prata bebisförsäkring hemma hos oss efter att ha tjatat till sig det och ändrat dag typ hundra gånger. Han skulle vart här halv 7 och han ringde kvart i 7 och sa att han inte kommer och att han skulle höra av sig om en ny tid...det kan han glömma...det är ju han som tjatat till sig att komma hit och så ändrar han tid HELA tiden. Jag tycker bara det är jobbigt att ha han här, bättre vi läser runt på olika bolag och ser vad som finns. Det var bara för att jag har min gravidförsäkring hos dom som de ville träffas.

Så nu bakar jag bröd istället, finns väl inget godare än nybakt bröd med smör och ost på...*mums*. Hade egentligen tänkt göra det imorn, så nu stal jag lite av morgondagens sysslor men jag får nog att göra ändå. Idag har jag verkligen bara tatt det lugnt så imorn kanske jag ska göra lite nytta. Har ju fortfarande inte satt in korten som jag tjatat om. Bestämde även fika med Emma på torsdag och sen blir det frukostfika med Carro och tjejerna på fredag morgon, va ju evigheter sen jag träffade Carro, ska bli kul att se henne! Efter det är det besök hos barnmorskan, jag som hade tänkt att inte komma dit nått mer =P, men än är ju inte veckan slut så man vet ju aldrig...??? Har ju haft lite småkänningar de senaste 4 dagarna men det kan man ju ha länge innan så det betyder ju inte nått egentligen men jag vill ju såklart att det ska betyda nått, otålig som man är!

Nu är första plåten klar! =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj, han gjorde verkligen inget bra intryck den där försäkringssnubben! Vilken dålig stil att behandla ev. försäkringstagare så..



Är det Leilas tekakor förresten? Ser jättegott ut!

2009-03-02 @ 22:03:33
Postat av: Marina

Ne jag vet, inte helt ok!



Ne, jag hitta receptet på internet faktiskt, och de var jättegoda!

2009-03-03 @ 11:24:46
URL: http://meandmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0