Bebis på G...

...men inte för mig, utan för Cissi kanske. Hon skrev vid 18 tiden att de skulle åka till BB då för att hon haft värkar hela dagen. Tror ju inte att hon får åka hem utan det kommer nog en liten bebis inatt eller imorn skulle jag tro! Guuud så spännande :) Ska bli kul att se vad hon får för en liten, tror ju på en kille men vem vet. Nu börjar det bli lite verkligt! Igår skrev Cissi till mig här på bloggen att de skulle se på melodifestivalen och äta godis igår kväll och nu helt plötsligt, dan efter, är de på BB. Tänk så fort det kan gå. Imorn vid den här tiden kan jag vara där..? ;) Eller om 2 veckor, jag har inbillat mig själv att jag inte bryr mig om när längre....helt likgiltig! Ha ha, eller inte! :) Har iallafall tänkt sitta här hemma och spela tv spel denna veckan, så det vore bra om hon stannar inne lite till :) Jag frågade hon i kassan om ett det spel som mest liknar Super Mario och hon tyckte att jag skulle köpa Sonic, så det blev det! Kommer vara bänkad i soffan med tv spelet så det vore bra om ni inte stör mig i onödan denna veckan ;)

Har ju vart på Wilmas kalas nu ikväll, kom hem typ 23, så det blev ett långt kalas, vi fastnade med diverse samtalsämnen, bland annat urin i hinkar och förlossningar, lät ju inte så fräscht, men men :) Nu blir det att testspela Sonic.

God natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0