Chokladglass, grädde och banan...

...is the shit! Skulle kunna leva på det tror jag, men jag tror inte min kropp behöver mer fett nu annars hade jag gjort det :) Just nu är jag inne i en tråkig timme så jag får passa på att blogga lite. Imorse var jag ju en tur till Carro på frukostfika, det va trevligt, diskuterade ju Cissis lilla bebis och sånt där, kan inte sluta tänka på va mysigt det måste vara för dom nu. Hade ju inte hört så mycket om förlossningen så det va kul att höra lite nu när man själv snart är där. När jag kom hem tog jag ett bad och la ansiktsmask och bara myste här hemma.

Läste Josses (Jockes syster) blogg förut och började gråta, jag har inte gråtit på jättelänge men nått måste ju gjort så att mitt vanligt hårda jag mjuknade :) Det var såå fint tyckte jag! Så här såg inlägget ut: (snodde ditt inlägg Josse, hoppas inte det gjordet nått?)




Bebisen
Jag tycker att du ska komma ut nu, dina föräldrar vill träffa dig!
Och du har en hel släkt som längtar efter dig minst lika mycket.
Det är dags nu

Visst var det fint! Hon har helt rätt i att det är dags nu, hoppas så mycket på att hon ska komma ut innan helgen, nu när Lina ska komma å allt. Kommer hon inte ut så är jag ju sysselsatt ändå och det är ju bra. Blir nog lite tjejkväll på lördag med de som kan, blir mysigt! Imorgon är både Madde och Malin lediga och på torsdag me, sen torsdag kväll har vi bokat in monopolspel med Johan och Maria, så veckan känns lovande ändå! Jag håller mig altså sysselsatt oavsett vad som händer! :) Skulle ju inte förvåna mig om hon kommer på torsdag bara för att jag aldrig ska få spela monopol, ha ha!

Ikväll är det ju Tv:ns kväll i alla fall, alla braiga program, gött att bänka sig i soffan idag! Nu ska jag tvätta lite.

Bye Bye!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Det gör absolut ingenting :)

Är bara glad att du tyckte om det!

Kram

2009-03-10 @ 16:59:50
URL: http://jkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0