Dagen D...

Idag är dagen här.....den dagen jag trodde hon skulle komma ut på. Verkar ju inte så lovande, men än är det några timmar kvar :) Min "synska" mormor ringde igår och sa att imorn kommer lillan, för det kände hon på sig, hon hade blivit dålig/krasslig och det hade hon vart med om förr att hon blivit dålig när andra skulle föda barn! Ha ha, de som känner min mormor vet ju hur hon är, men eftersom jag trott på detta datumet så blir man ju lite vidskeplig ändå när hon säger så! :)

Just nu bakar jag och älsklingen dubbel sats tekakor, gott gott! De jag bakade i veckan är redan slut så nu blir det dubbelt upp. Sneglar lite på reprisen av lets dance oxå, shit va skön hon Elisabeth är, ha ha :) Jocke frågade mig vad jag skulle hitta på till veckan...och det var en väldigt bra fråga, va fan ska jag göra. Men jag kom tillslut på att vi har ju faktiskt både playstation 2 och Wii så jag ska åka och köpa ett roligt tv spel som jag kan roa mig med några timmar om dan. Tänk om man hade haft Super Mario Bros på gammalt tv spel, vilken dröm, shit va kul det hade vart! Men får väl se om det kan finnas nått liknande spel..?

Ikväll ska vi på barnkalas, lilla Wilma (Jockes kusin) fyller 2 år idag. Nu tillbaka till brödbaket!

Hej Hopp!

Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0