Dagen..

....har varit händelsefull. Dagen började med en frukostfika med Carro, Madde, Carita och Malin. Carro var ju här på en snabbvisit eftersom hon skulle vidare till Ed och hoppas på att Cissis lilla bebis ska komma! :) Hade inte träffat henne på hur länge som helst, men snart flyttar hon hit! Kul kul. Sen var det dags för barnmorskan, allt vara bara bra, hon hade inte fixerat sig så det jag har kännt har ju vart rent stångande mot bäckenet....Bm sa att hon kommer ju inte fixera sig förrän det är dags att föda nu eftersom det inte hänt än. Har ju ingen betydelse...hade kanske bara kännts bättre och som att de snart var dags men fixering är ju inget tecken på att det snart är dags utan det kan ju bli närsom, och det är ju det som är så tråkigt! Men som sagt så har jag lovat mig själv att inte spekulera om vilken dag det blir så nu ska jag vara tyst om det!

Efter barnmorskan åkte jag till jobbet och hämtade mitt presentkort på Stadium som jag vann, de hade tom skickat med ett inramat diplom, wihoo, ska jag sätta upp i hallen så att ingen missar det, ha ha :) Molin med h oxå, ovanligt, not!



Efter jobbet köpte jag med mat från Oliven, i love it, och åkte till Jockes kontor och hälsade på där. Hade gått alldeles för lång tid sedan jag åt samt att jag antagligen chockat kroppen med allt fartande idag så jag blev helt yr, mådde inte bra alls. Kroppen är ju van vid att vara hemma och inte ha nått att göra så jag förstår att det blev chockat :) Jag åkte iaf hem och la mig i badet, och nu sitter jag här med datorn i knäet och zappar på tv:n.

Ikväll blir det bara mys hemma, vi ska laga lasagne och äta godis och se på film, Valkyria blir det nog, får se om den är bra. Sen blir det nog en titt eller två på vår kära lilla kickboxare i magen som på kvällarna har börjat röra runt ordentligt, hela magen flyttar på sig. Hon som alltid har varit så lugn, är allt annat än lugn nu, och jag drar slutsatsen att hon har panik och tråkigt och är trött på magen och vill ut till oss nu :)

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0