Första värken...?

Ja tror att jag kände den för en stund sen!? Men den har ju inte återkommit så dags är det ju inte, men skönt att veta hur den känns så man vet när det drar igång. Det var ungefär som magen och ryggen stelnade till för 1 minut och värkte som tusan! Har inte kännt det förut så det måste vara det jag kände! Får bara hoppas att det kommer mera av dem och ofta =)

Jag har i alla fall bokat upp mig med Malin nu om 45 minuter, ska mötas på stan en sväng och sen gå hem till henne. Måste hålla mig sysselsatt, annars kommer jag bara gå här hemma och vänta på nästa värk och det kan ju ta tid om det vill sig illa. Pratade med mamma igår och det är ju hon som fått för sig 17 mars, men blir det inte det då tror hon att lillan kommer som en födelsedagspresent den 20 mars , mammas födelsedag! Vi får se!

Igår gick dagen ganska fort faktiskt, det trodde jag inte. Jag drog igång och städade vår lilla "walk-in-closet" som inte är så stor som den låter, så därför blir den stökig väldigt fort men nu tror jag att jag fick till det någorlunda. Nu kan man i alla fall gå in och vända sig runt och HITTA nått därine. Försökt att lägga allt som jag inte kan ha på ett bra tag upp mot taket och de nåbara hyllorna med sånt jag faktiskt använder eller snart kommer att använda! Härligt att få det gjort! Sen pratade jag en bra stund med Cissi oxå, så kul att höra hur allt gick till och hur de har det. Så skönt att det är över för dem och att de fått sin lilla Alfons att mysa med! Är ju lite avundsjuk som vanligt då, men min dag kommer ju oxå, hyfsat snart! =)

Nu ska jag klä på mig, undrar vad garderoben har att erbjuda idag..? Inte mycket som vanligt, har kanske typ 3 outfits som jag kan ha nu utan att känna mig fet och valkig som en kossa, men annars är det bra, snaaart är det över!

Pöss pöss!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh heja heja heja värkarna!!

:D

2009-03-17 @ 12:16:52
URL: http://jkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0