Första veckan hemma!

Ja nu har vi varit hemma med vår lilla prinsessa 1 vecka imorgon. Har väl börjat komma in i det, men känns fortfarande overkligt. Sen har man väl inte riktigt kommit in i den där nattvakenheten, känns ändå som att vi har det bra för hon äter var 4:e timme på natten så det blir ju inte så mycket upp på natten som det skulle kunna vara. Men lite trött har man väl varit, samt att jag fick feber igår och var allmänt hängig gjorde ju inte saken bättre. =( Men hon är så go så man glömmer bort sånt där tråkigt! =) Har inga knölar i brösten så mjölkstockning känns det inte som, vet inte om det kanske kan vara nått med snittet..? Har pratat med sjukvårdsrådgivningen men de tyckte jag skulle avvakta lite, och nu på eftermiddagen känner jag mig bättre, har fortfarande en blandning av frys och svettningar men annars känns det bra.

Tillbaka då till vår lilla tjej, med henne går det bra, har väl börjat förstå oss på henne lite bättre nu, och vad som gör henne lugn mm, som att ligga på skötbordet, helt konstigt men så fort hon hamnar där så blir hon helt paralyserad. =) Vi har såklart haft massa besök, mamma kom hit och var lite avlastning ett par dagar, malin har varit här, Lina, Anders kalle och Daniel, Mormor och min moster, Carita har varit här idag en sväng och ikväll kommer Jockes morbror, så här är det fullt upp. Hon har fått så mycket fint!

Jocke har idag börjat jobba halvdagar så att han kan vara hemma lite längre istället och det känns som det funkar bra. Han jobbar då 13-17 och då sover hon mest så det funkar bra!

Nu är det matdags!

Puss å Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0