Helg!

Idag är det lördag och inte mycket som händer här. Vi var uppe tidigt som vanligt och sen drog vi in till stan, kollade lite affärer, bland annat Stadium för att se om jag hittade nått att köpa för mitt presentkort, men det var svårt. Den adidasdressen jag kollat på till lillan var ju i tyg och inte sånt glansigt material som jag hade tänkt mig. Hitta inga coola skor till henne heller och till mig själv hittade jag inget speciellt heller. Får nog gå dit när magen är borta, kanske kan köpa nån snygg jacka eller nått. Efter det tog vi en fika på Waynes och sen en sväng till Bergvik. Efter det ringde Johan och Maria och ville ta en fika så vi drog ut till Alsters Herrgård. Där fick jag mess av lina som hade bestämt sig för att komma hit nästa helg oavsett barnafödande, och ingen blir gladare än jag! :) Men hoppas ju såklart att lillskruttan har kommit ut då så att hon samtidigt får träffa henne men annars är det bara kul ändå att hon kommer! En mycket glad nyhet! :)

Jag å lina på Mallis 2008



Nu sitter jag å Jocke och funderar på vad vi ska göra...? Lika svårt som vanligt. Jag vill ju att grabbarna ska vara med och spela monopol idag men vi får väl se vad det blir, de är lite svåra att få med på spel faktiskt, måste försöka ändra på det! :) Vad gör man på en lördag liksom, kom gärna med tips! Nu är det nog dags att laga lite käk iallafall.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: cissi

Melodifestivalen kanske :)Det blir det här med godis & pizza..det är inte fel! 1 dag + & det lär väl bli fler :( men men den kommer när den kommer :) Kram på er!

2009-03-07 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0