Home alone!

Är för tillfället ensam hemma, Jocke är ute och käkar och spelar bowling med sitt jobb, men det går ingen nöd på mig. Har precis haft Emma å Carita här på en 4 timmar lång fika, vi hade lite att prata om kan man säga :) Trevligt, trevligt, tänk om man kunde sitta och fika hela tiden, hade vart så mysigt, älskar att fika!

Pratade med Lina förut...hon ringde för att kolla läget....tycker hon ska flytta tillbaka hit faktiskt, saknar henne ju! Får hoppas lillan kommer snart så att hon kommer och hälsar på. Tanken är ju att hon ska komma så fort jag hör av mig om att det är dags, hon är nog lika spänd inför detta som jag, ha ha, ska ju bli moster Lina ju :)

Vecka 40 i morgon och barnmorskan, ska bli kul att se om hon har åkt neråt som jag tror eller om det är inbillning. Tänk om man kunde bli igångsatt ett speciellt datum så att man visste att idag ska jag bli mamma! Riktigt så planerat och bra lär det ju inte bli. Cissi har inte heller fått än, hon tror att jag får innan henne men det tror jag inte....är inställd på att gå över tiden lite. Det sägs ju gå i generna det där, och mamma har fått sina barn 1-2 dagar efter datumet, om det nu har nått samband så får jag ju vänta lite iaf! Skitsam, hon kommer när hon kommer, orkar inte spekulera längre i när det blir. Tänk om man bara kunde glömma att man var med barn och tänka på annat fram tills det är dags....?

Ser just nu på Sveriges värsta bilförare, och blir lika irriterad varje gång, det är ju inte bara det att de är asdåliga på att köra utan det är ju nått fel i huvet på de flesta av dem...inte alla bestick i lådan! Vilken normal människa gasar bott och sen tvärbromsar när de ska försöka hålla nått kvar på taket tex?? Puckon säger jag bara, men men det är ju underhållande att se på iallafall. Nu är det dags för criminal minds!

Go Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0