Idag var det dags då.....?

0 days to go! Kan ju inte bara ignorera att det faktiskt är sagt att hon ska komma idag...? Läste nått bra som nån skrivit...."de" kan ju inte säga att det är julafton ett datum och sen bara ändra det? Ne, det tycker inte jag heller! Har i allafall legat vaken med mensvärk flera timmar inatt och känner mig allmänt konstig, vet ju inte om det kommer att leda nånstans men tecken på att det snart händer nått kan det ju i alla fall vara. Räknar inte med att hon ska komma idag men jag griper tag i alla tänkbara tecken nu :) Det konstiga är att jag har ju ofta ett starkt tryck neråt den senaste tiden men aldrig släpper de ju där uppe, hon sjunker ju inte ner, känns som att hon stångar men kommer ingenstans? Jockes mamma prata på att jag kan ha ett brett bäcken så att därför har hon inte fixerat sig, just för att det är gott om plats för henne. Aja jag vet inte, vi får väl se hur det går, har ändå inte fattat att man ska bli mamma så jag kommer väl typ svimma av chock när det är dags för att jag då kommer att fatta vad som är på väg att hända. :)

Nått annat konstigt....har ju vart extremt svullen i fötterna den senaste månaden, är ju inte så många skor jag kan ha längre och mina fötter har sett helt sjuka ut. Igår kväll såg man helt plötsligt typ ådror och ben på ovansidan foten, och det kan jag säga att man inte gjort förut, de har vart riktigt bulliga innan, tyckte det va lite konstigt att helt plötsligt så släppte det?

Mycket som man funderar på nu märker jag, låg och drömde massa konstigt fast jag va vaken inatt, det va skitjobbigt, ville inte tänka på de saker jag tänkte på men det var precis som jag sov och inte kunde hjälpa det! Börjar väl bli konstig eller nått :)

Nu ska jag klä på mig och göra mig iordning, ska jag hämta Lina snart!

Later!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, jag kan bara inte låta bli att skriva vad jag tänkte på när jag läste om din fötter! Det är ingen logisk jämförelse, men det var rätt kul.



Om man tänker på tsunamin.. då drogs ju vattnet tllbaka.. och sen kom vågen.

Om man tänker på all vätska i sånt i dina fötter så kanske det har släppt och dragits upp för att det är en viss tjej som har bestämt sig? ;)

2009-03-12 @ 10:37:19
Postat av: Marina

ha ha, ja det kunde ju vart så. Tyvärr är mina fötter lika svullna som vanligt idag så de var nog bara en engångsgrej!

2009-03-14 @ 02:24:10
URL: http://meandmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0