Ingen bebis än!

Ne, hon trivs nog därinne! Det har jag anat sedan länge att hon är en liten segpropp som inte låter sig påverkas. :) Känner mig pigg å kry som en nötkärna och tanken på att jag är fullgången gravid känns inte kan jag säga. Vi har struttat runt på stan varenda dag nu och hållt igång, känner mig varken trött eller nått. Konstigt tycker jag, men skönt såklart! Eftersom Lina är på besök så har vi ju haft att göra hela tiden och då har jag ändrat mitt tankesätt lite...innan så var det ju bara om att göra att hon skulle komma ut så fort som möjligt men varför egentligen..? Det är ju ingen brådska! Så jag har bestämt mig istället för att njuta av mina sista dagar, sova länge och hela nätter, strosa runt på stan, fika, fika och fika igen, och bara vara. För jag vet ju att livet kommer att förändras endel såfort hon är ute. Visst längtar man ju typ ihjäl sig men jag har kommit på ett sätt att sluta tänka så mycket på det. Sen får ju Lina en anledning att komma hit nästa helg igen :)

Det kommer ju ett par förfrågningar om dan om hon ska komma snart....men jag lovar att vi kommer att höra av oss så fort det är dags. Många har jag ju lovat att höra av mig till när vi åker in och resten så fort hon är ute, så jag lovar att ingen kommer att missa det! :) Nästa spekulerade datum är på tisdag den 17 mars, men vi får väl se...känns som att det skulle kunna stämma. Har ju haft lite ovanliga känningar det senaste så nått är nog på gång inom det närmsta i alla fall.

Helgen har bestått av mycket fika, umgåtts med tjejerna, shoppande på stan och bara massa roliga saker, och helgen har gått jättefort. Igår var vi hos Emma och kollade på Lets dance och åt godis och tjötade. Malin och Lina drack lite vin och blev lite sugna på ett glas på stan så jag släppte av dem på stan och sen drog ja till Jocke å dom som satt hos Daniel och spelade spel. (självklart när inte jag va med!)

Idag var vi återigen hos Emma, men idag var det melodifestivalen som hägrade. Men med facit i hand så kunde det ju ha kvittat. Hur tänkte egentligen Sverige när de röstade den där låten till vinnare?? Bättre att det blev den än Caroline af ugglas låt men ändå....måste ju vara att Sverige har fått för sig att sånt går hem därnere i länderna...för det kan ju inte vara så att de tyckte den var bra...eller? Aja, fel låt vann ju i allafall, jag tyckte nog Alcazars låt eller Måns! Nu har jag precis kommit hem, släppte av brudarna på Blue moon som skulle ut och svänga sina lurviga, själv blir det sängen nu!

Puss och godnatt!

Lite bilder från helgen





     

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0