Lina kommer imorgon!

Japp, Imorgon halv 12 kommer hon med tåget, ska bli så kul!  Hon ska stanna tills söndag så lillan har ju 4 dagar på sig att komma ut innan hon åker hem, vi får väl se?? Ska bli kul att hon kommer och hälsar på i alla fall, har ju saknat henne sedan hon flyttade. Får väl se vad vi hittar på, blir nog mycket fika, tjejkvällar med de andra samt lite butikskollande är ju inte omöjligt! ;) Blir kanon det!

Malin kom hit förut och underhöll mig lite, vi la lite ansiktsmask, spelade yatzy och drack te. Sedan drog vi inte till stan och mötte upp Madde och Carita för en fika på Café Te. Det var väl min dag idag!

Hörs imorn!

Puss å Kram

Malin klär ut sig till spöke....eller har en ansiktsmask...jag vet inte?


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha.. läser hon din blogg?

Kan tänka mig hennes reaktion när hon får syn på bilden :D

2009-03-11 @ 23:49:31
URL: http://jkrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0