Ompysslad!

Jag vill bli ompysslad! Börjar känna att allting är jobbigt och det känns inte bra..hade egentligen lovat mig själv att inte bli en sån där som bara ska klaga och tycka det är så jobbigt...men det känns som att jag snart kan trilla dit tyvär! Ta på sig skorna är ju det första problemet...det kräver för tillfället väldigt mycket energi för en sån liten sak, ligga i sängen som förut var sååå skönt är inte det längre. Vet inte hur jag ska ligga för att ligga bra, och ta sig upp ur sängen är ju oxå en grej, man måste ju typ rulla ur sängen för att magen inte ska bli hård som sten, Känns egentligen bäst när jag står upp men hur kul är det? Och mina svullna fötter ska vi inte prata om, de är gigantiska! Vet ju att allt detta är för en väldigt god sak men man måste ju få klaga lite! Jocke ska få börja pyssla om mig nu, han började igår med en ansikts/huvud massage som han är en gud på! Det är så avslappnande för hela kroppen, i love it! Idag blir det fotmassage.

Idag har jag och Carita varit på Ikea och Rusta...blev som vanligt lite doftljus och vanliga värmeljus, och på Rusta blev det en ny skurmopp, välbehövligt! Sen åkte vi in till stan och mötte upp Malin på sin rast för en fika på Cafe T, mysigt, mysigt! Vi är lediga alla 3 imorgon och ska "hänga" lite, göra lite ansiktsmasker, hårmasker, baka nått gott och svulla i det vi bakat och dricka te, låter väl kanon!? Blir nog att ta fram lilla Leilas kokbok för att få nått riktigt onyttigt! =) Kuuul att ha nått att göra måste jag säga. Och på fredag är det frukost med tjejerna sen barnmorskan vid 1, och sen är det ju typ helg, inte för att jag vet vad som händer då, men Jocke är ju ledig iaf, slipper jag va ledig själv, så då kanske vi hittar på nått kul!

Nu blir det matlagning, kyckling i sötsur sås och ris för den som undrar vad vi ska äta idag =)

Puss på er!

Min Favvo kokbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0